پرسشنامه کیفیت خدمات خرده فروشی
هدف این پرسشنامه بررسی کیفیت خدمات خرده فروشی از دیدگاه مشتریان است.و شامل ۱۴ عبارت و شیوه امتیاز دهی و تفسیر نتایج میباشد.
منتشر شده · بروزرسانی شده
هدف این پرسشنامه بررسی کیفیت خدمات خرده فروشی از دیدگاه مشتریان است.و شامل ۱۴ عبارت و شیوه امتیاز دهی و تفسیر نتایج میباشد.
پس از پرداخت موفق در انتهای صفحه نهایی بر روی عنوان محصول کلیک کنید و آن را دانلود نمایید
برای هر پرسشنامه مورد نیاز با ما تماس بگیرید
دفتر تهران 02166831854
دفتر بروزرسانی 08433362405
همراه سایت 09374415454
تعداد موارد موجود در سبدخرید: 0
بیشتر
برای هر پرسشنامه مورد نیاز با ما تماس بگیرید
دفتر تهران 02166831854
دفتر بروزرسانی 08433362405
همراه سایت 09374415454