پرسشنامه وفاداری به خدمات آموزشی منتشر شده 2015-05-26 · بروزرسانی شده 2016-05-14 80,000 ریال – خرید نهایی کردن خرید مورد به سبد خرید اضافه شد هدف این ابزار تعیین میزان اهمیت عوامل اثر گذار بر وفاداری مشتریان خدمات آموزشی است و شامل ۱۴ عبارت است. محصولات مرتبط:پرسش نامه رغبت سنج تحصیلی-شغلی استرانگ(فرم بلند)پرسش نامه رغبت سنج تحصیلی-شغلی استرانگ(فرم بلند)پرسشنامه رغبت سنج تحصیلی-شغلی هالند فرم بلندپرسشنامه رغبت سنج جان هالند فرم کوتاهپرسشنامه مهارت های تحصیلیپرسشنامه استعداد های چندگانه گاردنرپرسش نامه رغبت سنج تحصیلی-شعلی استرانگ فرم کوتاهپرسش نامه خود پنداره تحصیلیپرسشنامه خود کار آمدی تحصیلیآزمون ارزش های آلپورت،ورنن،لیندزی