پرسشنامه نگرش افراد نسبت به تبلیغات منتشر شده 2015-05-24 · بروزرسانی شده 2016-05-14 30,000 ریال – خرید نهایی کردن خرید مورد به سبد خرید اضافه شد هدف این ابزار بررسی نگرش ها نسبت به تبلیغات است.و شامل ۳۰ عبارت و شیوه امتیاز دهی و تفسیر نتایج است. محصولات مرتبط:پرسش نامه رغبت سنج تحصیلی-شغلی استرانگ(فرم بلند)پرسش نامه رغبت سنج تحصیلی-شغلی استرانگ(فرم بلند)پرسشنامه رغبت سنج تحصیلی-شغلی هالند فرم بلندپرسشنامه رغبت سنج جان هالند فرم کوتاهپرسشنامه مهارت های تحصیلیمرکز تخصصی رواندرمانی و خانواده درمانیپرسشنامه استعداد های چندگانه گاردنرپرسش نامه رغبت سنج تحصیلی-شعلی استرانگ فرم کوتاهپرسش نامه خود پنداره تحصیلیپرسشنامه خود کار آمدی تحصیلی