پرسشنامه سنجش کیفیت خدمات در نظام بانکی
هدف این پرسشنامه سنجش کیفیت خدمات در نظام بانکی است. شامل ۲۱ عبارت است ودارای روش نمره دهی وتفسیر نتایج می باشد.
منتشر شده · بروزرسانی شده
هدف این پرسشنامه سنجش کیفیت خدمات در نظام بانکی است. شامل ۲۱ عبارت است ودارای روش نمره دهی وتفسیر نتایج می باشد.
پس از پرداخت موفق در انتهای صفحه نهایی بر روی عنوان محصول کلیک کنید و آن را دانلود نمایید
برای هر پرسشنامه مورد نیاز با ما تماس بگیرید
دفتر تهران 02166831854
دفتر بروزرسانی 08433362405
همراه سایت 09374415454
تعداد موارد موجود در سبدخرید: 0
بیشتر
برای هر پرسشنامه مورد نیاز با ما تماس بگیرید
دفتر تهران 02166831854
دفتر بروزرسانی 08433362405
همراه سایت 09374415454