پرسشنامه رابطه بین مشتری و مشاور منتشر شده 2015-05-23 · بروزرسانی شده 2016-05-14 20,000 ریال – خرید نهایی کردن خرید مورد به سبد خرید اضافه شد هدف این ابزار بررسی رابطه بین مشتری و مشاور است.شامل ۲۲ جمله و شیوه امتیاز دهی و تفسیر نتایج است. محصولات مرتبط:پرسشنامه رغبت سنج جان هالند فرم کوتاهپرسش نامه رغبت سنج تحصیلی-شغلی استرانگ(فرم بلند)پرسش نامه رغبت سنج تحصیلی-شغلی استرانگ(فرم بلند)پرسشنامه رغبت سنج تحصیلی-شغلی هالند فرم بلندپرسشنامه مهارت های تحصیلیمرکز تخصصی رواندرمانی و خانواده درمانیپرسشنامه استعداد های چندگانه گاردنرپرسش نامه رغبت سنج تحصیلی-شعلی استرانگ فرم کوتاهپرسش نامه خود پنداره تحصیلیپرسشنامه خود کار آمدی تحصیلی