پرسشنامه دلایل توجه به تبلیغات
هدف این آزمون بررسی دلایل توجه به تبلیغات و نادیده گرفتن تبلیغات است.وشامل ۲۰ عبارت و شیوه امتیاز دهی و تفسیر نتایج است.
منتشر شده · بروزرسانی شده
هدف این آزمون بررسی دلایل توجه به تبلیغات و نادیده گرفتن تبلیغات است.وشامل ۲۰ عبارت و شیوه امتیاز دهی و تفسیر نتایج است.
پس از پرداخت موفق در انتهای صفحه نهایی بر روی عنوان محصول کلیک کنید و آن را دانلود نمایید
برای هر پرسشنامه مورد نیاز با ما تماس بگیرید
دفتر تهران 02166831854
دفتر بروزرسانی 08433362405
همراه سایت 09374415454
تعداد موارد موجود در سبدخرید: 0
بیشتر
برای هر پرسشنامه مورد نیاز با ما تماس بگیرید
دفتر تهران 02166831854
دفتر بروزرسانی 08433362405
همراه سایت 09374415454