پرسشنامه خدمات آنلاین بانکداری
هدف این پرسشنامه بررسی میزان رضایت کاربران از خدمات آنلاین بانکداری است.وشامل ۳۰ سوال میباشد.ودارای روش نمره گذاری است.
منتشر شده · بروزرسانی شده
هدف این پرسشنامه بررسی میزان رضایت کاربران از خدمات آنلاین بانکداری است.وشامل ۳۰ سوال میباشد.ودارای روش نمره گذاری است.
پس از پرداخت موفق در انتهای صفحه نهایی بر روی عنوان محصول کلیک کنید و آن را دانلود نمایید
برای هر پرسشنامه مورد نیاز با ما تماس بگیرید
دفتر تهران 02166831854
دفتر بروزرسانی 08433362405
همراه سایت 09374415454
تعداد موارد موجود در سبدخرید: 0
بیشتر
برای هر پرسشنامه مورد نیاز با ما تماس بگیرید
دفتر تهران 02166831854
دفتر بروزرسانی 08433362405
همراه سایت 09374415454