پرسشنامه بررسی عوامل موثر بر باورهای فرهنگی در بازارهای سنتی و مدرن
هدف اصلی این آزمون بررسی باورهای فرهنگی در بازار بوده است ودارای ۱۲ گویه و سوال میباشد ودر پایان نامه کارشناسی ارشد مورد استفاده قرار گرفته است.
منتشر شده · بروزرسانی شده
هدف اصلی این آزمون بررسی باورهای فرهنگی در بازار بوده است ودارای ۱۲ گویه و سوال میباشد ودر پایان نامه کارشناسی ارشد مورد استفاده قرار گرفته است.
پس از پرداخت موفق در انتهای صفحه نهایی بر روی عنوان محصول کلیک کنید و آن را دانلود نمایید
برای هر پرسشنامه مورد نیاز با ما تماس بگیرید
دفتر تهران 02166831854
دفتر بروزرسانی 08433362405
همراه سایت 09374415454
تعداد موارد موجود در سبدخرید: 0
بیشتر
برای هر پرسشنامه مورد نیاز با ما تماس بگیرید
دفتر تهران 02166831854
دفتر بروزرسانی 08433362405
همراه سایت 09374415454