پرسشنامه ابعاد دانش بازار در توسعه کالاهای جدید
هدف این پرسشنامه ارزیابی ابعاد مختلف دانش بازار در زمان توسعه کالاهای جدید می باشد.وشامل ۲۳ عبارت و روش نمره گذاری وتفسیر نتایج میباشد.
منتشر شده · بروزرسانی شده
هدف این پرسشنامه ارزیابی ابعاد مختلف دانش بازار در زمان توسعه کالاهای جدید می باشد.وشامل ۲۳ عبارت و روش نمره گذاری وتفسیر نتایج میباشد.
پس از پرداخت موفق در انتهای صفحه نهایی بر روی عنوان محصول کلیک کنید و آن را دانلود نمایید
برای هر پرسشنامه مورد نیاز با ما تماس بگیرید
دفتر تهران 02166831854
دفتر بروزرسانی 08433362405
همراه سایت 09374415454
تعداد موارد موجود در سبدخرید: 0
بیشتر
برای هر پرسشنامه مورد نیاز با ما تماس بگیرید
دفتر تهران 02166831854
دفتر بروزرسانی 08433362405
همراه سایت 09374415454